Persuasivitatea prin descoperirea de sine
Mituri precum “Ca sa avem succes in vanzari trebuie sa abordam alta personalitate” sau “Un agent de vanzari de succes este un agent de vanzari care incheie cel mai repede afacerea” trebuie spulberate. Avem succes cand suntem noi insine, cand suntem cat mai deschisi cu clientul, cand acesta ne descopera nevoile, dorintele, idealurile sau sentimentele. Si astfel interactiunea devine un veritabil proces de interdezvaluire in care vom afla si nevoile, dorintele si aspiratiile clientului. Informatiile ne ofera calea spre acceptarea si descoperirea de catre client a nevoii de produsul pe care il vindem. In acelasi timp ne ofera si posibilitatea de a structura permanent mesajul pentru a fi cat mai persuasivi.
Mesajul, la fel de importatn ca metoda
De aceea, de importanta bazala este mesajul pe care il transmitem, in toate dimensiunile: verbal, paraverbal si nonverbal. Trebuie sa invatam cum sa vorbim, ce sa vorbim, ce inseamna ezitarea in mesaj, care sunt modalitatile de a capta atentia clientilor, cand este un client atent sau e doar foarte bine educat. Dar in acelasi timp trebuie sa invatam sa “citim” clientii, sa ne dam seama ce ne transmit, ce trairi si nevoi sunt dincolo de mesajele formale.
Colaborarea pe termen lung
Un agent de vanzari performant nu se centreaza pe incheierea rapida a afacerii, ci este centrat in permanenta pe descoperirea acestor nevoi si pe oferirea de informatii suficiente si clare astfel incat clientul sa poata sa ia o decizie.
Temele abordate pe parcusul trainingului sunt:
- Conceptul de comunicare. Obiectivele si functiile comunicarii. Elementele procesului de comunicare.
- Formele comunicarii in afaceri;
- Comunicarea verbala in afaceri;
- Comunicarea scrisa in afaceri;
- Tipuri si tehnici de comunicare;
Instrumente pe care o sa le folosim:
- Expunere;
- Dezbatere;
- Clarificare;
- Jocul de rol;
- Punere in scena;
- Exemplificare;
La finalul celor 2 zile participantii vor reusi sa inteleaga mai bine clientii, vor realiza cat e de important limbajul nonverbal in comunicarea de afaceri sau ca de cele mai multe ori ceea ce spun este diferit de ceea ce gandesc , isi vor antrena abilitatile necesare in vanzarea unui produs, vor sti cum ar trebui sa comunice activ cu clientul si mai ales vor invata sa se centreze pe descoperirea nevoilor clientului. Ce alte avantaje mai poate avea un participant la curs: -poate beneficia pentru o perioada de un an, de informatii suplimentare conectate cu profesia prin intermediul serviciului nostru de informare; -poate beneficia de o reducere de 10% pentru oricare din serviciile societatii; – un suport de curs cu informatii utile;
Cu deosebita stima, Daniela Sarbu